søndag den 29. januar 2012

Høsestrikket vest til pige

I en genbrugsbutik har jeg fundet denne opskrift, som er blevet revet ud af et blad. Jeg kan godt forstå, at nogen har tænkt at denne her opskrift var fon fin til at smide væk. Jeg ved ikke fra hvilket blad opskriften stammer, kun at det er blad nr. 50.
Uanset hvilket blad det er, så er vesten virkelig fin og fortjener at blive vist frem.


Jeg synes Marie er yndig i sin hønsestrikkede vest. Personligt havde jeg nok valgt at strikke vesten en smule længere og lidt bedere, må måske er det stramme look bare tidens mode?

2 kommentarer:

  1. Hej hønsestrik strikker, jeg har ledt og ledt efter mønsteret på den fine vest, det er ikke at finde, kanjeg evt få købe en kopi, er i gang med en til barnebarnet men har brug for lidt vejledning til halsen
    Tak fra en hønsestrikker

    SvarSlet
  2. Hej Strikkelis.
    Skriv en mail til mig på primulavej.louise@gmail.com så finder vi ud af noget :-)
    Kh Louise

    SvarSlet

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...